Konfliktas tarp Religijos ir Žaidimų

Kalbant apie prieštaringus dalykus, niekas neleidžia šaukti skanduočių rungtynių metu, pavyzdžiui, įvedant religinius terminus į skanduotes.

Nors vaizdo žaidimų pramonė dažniausiai nori ginčytis dėl teismų, kurie būna paskirti dėl žaidimų ir juose vaizduojamų scenų, kūrėjams ir leidėjams kartais paprasčiau išvengti dvasingumo ir tikėjimo sampratų.

Religija ir Video Žaidimai

Tiesą sakant, atrodo, kad religija yra tokia tabu, kad vaizdo žaidimuose gali būti įtraukta tik tai tikėjimo rūšis.

Netgi tada, kuomet blogio tema yra dažnai nagrinėjama žaidimuose, religija vis tiek tai mato kaip priešprieša.

Ar žinote, kodėl religinis turinys yra toks menkas vaizdo žaidimų srityje? Šios priežastys daugiausia grindžiamos religinių ir pramonės lyderių ginčijimu, taip pat tuo, kad jūs retai rasite tokią asmeninę temą kaip tikėjimas žaidimų pramonėje.

Jūs tiesiog negalite įtikti visiems.

Krikščionybė nėra vienintelė religija, kuri pasirodo žaidimuose, taip pat ji nėra vienintelė, kurioje dvasiniai lyderiai buvo įžeisti dėl jų tikėjimo pateikimo konsolių ir (arba) kompiuteriuose. „Sony“ neseniai tai sužinojo, pradėjus „LittleBigPlanet“, kuris buvo atidėtas, kai buvo atskleista, kad vienas iš žaidimo fono muzikos kūrinių – „Tapha Niang“, kurį atliko Toumani Diabate „Symmetrical Orchestra“ (Islamo religija)

Kai grotuve skambėjo ši daina, žmonės pastebėjo keletą arabiškų Korano žodžių. Nurodęs konkrečius Korano išsireiškimų pavyzdžius, jis paaiškino problemą, kurią ji teikia musulmonams. Musulmonai mano, kad musulmonų ir žodžių maišymas iš mūsų Šventojo Korano yra giliai įžeidžiantis.

Jų prašymas buvo,  kad šis takelis iš žaidimo iš karto bus pašalintas.

Sony šį klausimą labai rimtai įvertino. Išnagrinėjusi pretenziją, bendrovė uždarė „LittleBigPlanet“ pasaulinį leidimą ir išleido pataisą, iš kurios buvo pašalintas vokalas iš dainų takelio. „Media Molecule“, žaidimo kūrėjas, viešai atsiprašė.

Gana smarkiai kritikavo šį veiksmą Amerikos Islamo forumas dėl demokratijos. Musulmonai negali pasinaudoti žodžio ir religijos laisve, o paskui atsigręžti ir prašyti, kad bet kuriuo metu jų jausmai būtų įžeisti, kad būtų ribojama kitų žmonių laisvė – sakė grupė.

Laisva rinka leidžia išreikšti nesklandumą tiesiog neįsigydama žaidimo, kuris gali būti įžeidžiantis. Tačiau reikalauti, kad jis būtų panaikintas, prašyti nėra teisinga. Žinoma, islamas žaidime yra ne tik religinis turinys, kuris privertė žaidimų kūrėjus jaustis nepatogiai.

Pirmasis PS2 žaidimas, kuris bus išimtinai sukurtas ir išleistas Indijoje – „Hanuman Boy Warrior“, kritikavo Visuotinės induizmo draugijos prezidentas Rajanas Zedas. Pasak Zedo, „Hanuman: „Boy Warrior“ buvo piktžodžiautinas, nes ‘tminties induistų šventraščiai ir dievybės komercinei ar kitai veiklai nėra gerai, nes tai pakenkė tikintiesiams.

Visame pasaulyje kyla įvairių ginčų dėl skirtingų požiūrių į religiją ir jos išraišką žaidimų versle.

Religija visuomejė yra itin jautrus dalykus, kur pykčius ir nesutarimus kelia ir netik video žaidimai, tačiau lego žaidimai, konstruktoriai, puzlių delionės bei kiti stalo žaidimai. Taip nutinka tuomet, kai kūrėjai neįvertina Religijos jautrumo tikinčiųjų rate.